درباره محصولات نوین دراک


محصولات نوین دراک

محصولات شرکت در گروه های مختلف مورد نیاز بخش کشاورزی  تولید و بسته بندی میگردد. گروه های مختلف محصولات بطور تخصصی جهت تامین نیاز گیاهان در مراحل مختلف رشد با مواد اولیه با کیفیت و فرآیند تولید دقیق فرآوری گردیده و در بر گیرنده طیف کاملی از کودهای مورد نیاز در تمامی مراحل از پیش از کاشت تا اتمام فصل در خدمت بهره برداران محترم بخش کشاورزی است.

انواع کود:

مواد غذایی مورد نیاز گیاهان در دو گروه مختلف عناصر پر مصرف و عناصر ریز مغذی (میکرو المنت ها) تقسیم بندی می شود گیاه به حدود ۱۶ عنصر غذایی ضروری جهت رشد و توسعه نیاز دارد که عناصر پرمصرف اولیه را در اصطلاح NPK می نامند که شامل سه عنصر نیتروژن، فسفر و پتاسیم است در رده بعدی عناصر کلسیم ، منیزیم و گوگرد که به عناصر پر مصرف ثانویه معروف هستند قرار دارند
عناصر کم مصرف شامل آهن، روی ، منگنز، مس ، بر , مولیبدن و در برخی موارد کلر هستند.
سه عنصر اکسیژن، کربن و هیدروژن نیز که در سنتز قندها شرکت دارند توسط آب و هوا تامین میگردد.
کودهای مورد استفاده در کشاورزی را نیز میتوان در دسته بندی های مختلف قرار داد کودهای NPK با نسبتهای مختلف عناصر جهت تامین نیاز گیاه در فازهای مختلف رشد و کودهای حاوی عناصر پر مصرف ثانویه و ریز مغذی ها بصورت تک عنصری یا مخلوطی از چند عنصر وجود دارند.
همچنین کودها را میتوان در تقسیم بندی کودهای پایه یا پیش کاشت و کودهای پس رویشی نقسیم بندی کرد .
کودهایی مثل ترکیبات گوگردی ، ان پی کا دیر رهش و هیومیک گرانول پیش کاشت و کودهای ان پی کا محلول و کودهای ژله ای و ریز مغذی ها پس رویشی بکار می روند.
کودها ممکن است فقط بصورت مصرف خاکی ، مصرف در آبیاری، محلول پاشی یا قابلیت چند گانه بطور مثال هم محلول پاشی و هم آبیاری وجود داشته باشند
در ساخت محصولات تولیدی نوین دراک سعی بر آن بوده تا با توجه به نیاز سنجی اقلیم خاص ایران و تجارب بدست آمده در طی سالهای فعالیت شرکت محصولاتی با حداکثر کارایی و تطابق با شرایط خاص آب و خاک این اقلیم تولید و در خدمت بخش کشاورزی قرار گیرد.

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com